שמעון התרסי 20, תל אביב

ד"ר אלי לניאדו

קוראות וקוראים יקרים,

הצורך לחבר אנשים זה לזה ולהתחבר אליהם מעסיק אותי כמעט כל חיי אם באופן אינטואיטיבי ואם כחלק מעיסוקיי הציבוריים והפרטיים. מיום שהשתחררתי מצבא קבע בחיל המודיעין, ומוניתי לכתב מדיני בטלוויזיה הישראלית ושליח רשות השידור לקהיר, ידעתי שנושא המחוברות הוא חלק מהדי-אן-איי שלי. כך גם במסגרת שליחותי הדיפלומטית כאחד ממייסדי שגרירות ישראל בקהיר וכיועץ עיתונות בשגרירות, וכראש אגף תקשורת בהתאחדות התעשיינים ויועצם האסטרטגי של נשיאי ההתאחדות – אלי הורביץ,דב לאוטמן זכרם לברכה ודן פרופר יבדל לחיים ארוכים.

בשנת 1995 יצאתי לעצמאות והקמתי את חברת "לניאדו תקשורת והנעת עובדים" הפועלת עד היום בתל אביב.

ד״ר אלי לניאדו

עם הזמן הבנתי כי מחוברות עובדים לארגון שבו הם פועלים היא אחד מגורמי ההצלחה החשובים ביותר להשגת יעדים ארגוניים ועסקיים. רכשתי ניסיון עשיר ומגוון כיועץ להנעת עובדים בחברות מובילות בארץ ובעולם, ובמאות מפגשים עם מנהלים ועובדים, כמו גם בלימוד הנושא לתואר שני ביישוב סכסוכים וגישור באוניברסיטת ת"א ולדוקטורט באוניברסיטת פוזנאן לכלכלה בפולין (התזה לדוקטורט הייתה: הגורמים הקריטיים ליצירת מחוברות עובדים; תרבות ארגונית, מוטיבציה ואמון בתאגיד תעשייתי בינלאומי).

חמישה עשורים שבהם אני פועל בתחומים אלה העניקו לי ניסיון רב הן באסטרטגיית חיבור עובדים לשינויים, להטמעת תהליכים תפעוליים וארגוניים, והן להטמעת תהליכי ליבה כמו תרבות תקשורת, תרבות איכות, תרבות בטיחות וציות בעשרות חברות וארגונים בארץ ובעולם, ביניהם: שטראוס-עלית, תנובה, מקורות, אפלייד מטיריאלס, החברה המרכזית, קרלסברג, אט"ל (צה"ל), נטפים, בנק דיסקונט, בנק לאומי ובנק מזרחי טפחות, רפא"ל, טבע ותאגיד התרופות הבינלאומי   סאן בהודו שמפעליו פזורים על פני ארבע יבשות.

שמי אלי לניאדו. נולדתי בשנת 1947 בקהיר. בוגר המעברות הישראליות של שנות החמישים ושל בתי הספר המובילים בת"א של שנות השישים. יחד עם בילי רעייתי, בת לשורדי שואה וממניחי היסוד לפעילות הדור השני והשלישי לשורדי השואה בישראל, אנו חובקים שלושה ילדים ושבעה נכדים, ומתגוררים בהרצליה.

אני שמח לשתף אתכם בידע ובניסיון הרב שרכשתי ולהעניק לכם, במסגרת אתר האינטרנט הזה, את תרומתי הצנועה להעשרת התרבות הניהולית ההומנית בישראל.

אתם מוזמנים לקרוא, לשתף ולחלוק גם איתנו את תובנותיכם בתחום מחוברות עובדים. אני אהיה כאן לרשותכם.

נשמח שתתחברו איתנו

השאירו פרטים בטופס שלפניכם ותתחילו להתחבר איתנו

דילוג לתוכן